راهبند زمینی 3 متری نظارتی اقتصادی

فروش راهبند پارکینگی امروزه استفاده از راه بند به عنوان یکی از بهترین و کم خرج ترین وسایل مدیریت و کنترل خودروها مطرح می شود. از این رو خیلی از تولید کنندگان داخلی با تولید و فروش راه بند سعی دارند نیاز کشور به این وسیله را برطرف کنند. خیلی از سازمانها و نهادها ، فروشگاه ها و در کل همه مکان هایی که نیاز به پارکینگ دارند، از راه بند استفاده می کنند.

 

فروش راهبند پارکینگی

فروش راهبند پارکینگی و فروشگاهی

راه بندها کاربردها و مصارف زیادی دارند از این رو شاهد فروش و تولید راهبند به شکل گسترده در سطح کشور هستیم. راهبند های فروشگاهی راه بندهایی هستند که عمدتاً برای کنترل تردد افراد در فروشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرند. البته در متروها  و در بی آر تی  نیز از راهبندهایی شبیه راهبند های فروشگاهی دیده ایم. این راهبندها عمدتا در مواقعی استفاده می شود که کنترل یا نظارت بر صفوف مد نظر باشد.

یکی دیگر از مصارف اصلی راهبندها، راهبندهای پارکینگی است که درصد قابل توجهی از فروش راه بند توسط تولیدکنندگان به آن اختصاص داده شده است. راهبند های پارکینگی نیز راهبندهای هستند که برای کنترل ورود و خروج ماشین ها به پارکینگ ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. راه بندهای پارکینگی به سه بخش عمده تقسیم می‌شوند:راه بندهای بازویی، راهبندهای زرهی اتوماتیک و راهبند های ستونی. راهبند های ستونی عمدتاً برای جلوگیری از ورود خودروها و موتورسیکلت‌ها به محوطه پیاده‌روها نصب می‌گردد. 

 قاعدتاً قیمت هر کدام از این راهبردها نیز متناسب با کاربرد آن متفاوت خواهد بود.  مجموعه ما با تامین و فروش راهبند با قیمت مناسب سعی کرده است این نیاز مهم امنیتی را برای هموطنان عزیز برطرف کند. شما می توانید با مراجعه به فروشگاه سایت ما انواع و اقسام راه بندها را مشاهده کنید. همچنین اگر نیاز به مشاوره در مورد خرید و فروش راه بند دارید می توانید با همکاران ما تماس حاصل فرمایید. همکاران ما در اسرع وقت پاسخگوی سوالات و نظرات و پیشنهادات شما خواهند بود.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + هشت =