راهبند

کنترل رفت و آمدهای وسایل نقلیه با راهبند

 

در این مقاله قصد داریم در مورد انواع راهبند و فروش راه بند به عنوان یکی از وسایل مهم در کنترل وسایل نقلیه نکاتی را ارائه کنیم.

یکی از وسایلی که با استفاده از آن می توان اقدام به نظارت و کنترل رفت و آمد وسایل نقلیه کرد، راه بند (یا راه بند) است.  با استفاده از راه بند  به خوبی می توان تردد در فضاهای مختلف را مدیریت کرد.

کنترل رفت و آمدهای وسایل نقلیه با راهبند

مصارف راهبند

انواع و اقسام مختلفی از  راه بند وجود دارد که برای مصارف مختلف از آنها استفاده می شود.  راه بند ها عمدتاً توسط نگهبانی های ساختمان های مسکونی و اداری مورد استفاده قرار می گیرند تا به وسیله آن، ورود و خروج وسایل نقلیه را مدیریت کنند.

به عبارت دیگر راه بند ها عاملی برای کنترل ورود و خروج تمام وسایل نقلیه، توسط نگهبان ها هستند. ما معمولاً این راه بند را در عوارضی جاده ای می بینیم. اما در فروشگاه‌های زنجیره ‌ای، در پارکینگ های بزرگ، پارکینگ های ساختمان های اداری و مسکونی، در هتل ها، فرودگاه ها و همه مراکزی که نیاز است ورود و خروج به خوبی مدیریت و نظارت شود، از راهبند استفاده می شود.

همانطور که اشاره شد، راه بندها بر اساس نوع کاربری و مصرفی که دارند به انواع و اقسام مختلفی تقسیم می شوند. مثلاً برخی از انواع راه بندها، راه بند های ضد گلوله و امنیتی هستند

راه بندهای امنیتی و ضد گلوله نیز  راه بندهای هستند که معمولاً به دوربین های مداربسته و سنسورهای مختلف حساس هستند و می توانند پلاک ماشین ها را با استفاده از الگوریتم هایی که در آنها تعبیه شده است به خوبی بخوانند.

راهبند های جاده‌ای نیز راه بندهایی هستند که برای کنترل وسایل نقلیه در جاده‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.  اما بیشتر شاهد استفاده از راه بندها در پارکینگ ها هستیم. این وسیله باعث کنترل و مدیریت بهتر خودروها در پارکینگ می شود. از این رو شاهد استفاده گسترده از این وسیله در پارکینگ ادارات، سازمانها، هتل ها، مال ها و … و متعاقب آن فروش و تولید راهبند هستیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + نه =